Viktig info fra Statens Vegvesen

Statens vegvesen ber trafikkskolene informere om følgende:

• De som har førerkort fra tidligere, skal ha med sitt førerkort ved eksempel utvidelse.

I henhold til rutiner for førerkort, skal dette innleveres. Flere har ikke har med seg førerkortet.

• Flere kandidater blir overrasket over at de må betale for utstedelse av førerkort.

De har ikke med penger, kort etc.

I info brev til kandidater, står det om dette. Men kan virke som mange ikke leser dette godt nok.

• Ber samtid om at det tas en sjekk for kandidater før førerprøven om de har med gyldig legitimasjon. Vi må dessverre avise kandidater til førerprøven jevnlig da de enten har glemt eller ikke har gyldig legitimasjon Gyldig legitimasjon | Statens vegvesen

Ta kontakt

Medlem av:

Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke