Skolereglement

Timebestilling og obligatorisk opplæring avtales direkte med din lærer. Avbestilling/endring av kjøretime må skje senest kl. 12.00 siste virkedag før avtalt tid for kjøretimen. Avbestilling/endring av obligatorisk opplæring og førerprøve må skje senest kl 12.00 fem virkedager før avtalt tid. Hvis man ikke overholder fristen blir man fakturert i sin helhet for avtalt opplæring.

Gjensidig Venteplikt
Både elev og lærer skal vente på avtalt møtested i 15 min. etter at timen er begynt. Vi setter stor pris på om du tar kontakt med din lærer om du skulle bli forsinket. Kommer lærer for sent vil dette kompenseres, enten ved at timen forlenges tilsvarende tid eller at du får tiden til gode til en senere kjøretime.

Betaling for opplæring
Betaling for opplæring kan du gjøre direkte på tabselev som også inneholder Vippsfunksjon. For elever som er under 18 år må foresatte undertegne og levere et skjema for en avtale om økonomisk oppgjør. Skjema får du utdelt når du begynner din opplæring. Det kan scannes og sendes på mail til linda@lbtrafikkskole.no

Før førerprøven må alt utestående være betalt. Er ikke dette gjort, forbeholder skolen seg retten til ikke å gjennomføre den praktiske prøven.

Ta kontakt

Medlem av:

Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke